Індивідуальний підхід до кожної дитини

Ми твердо переконані, що дитина повинна бути не просто пострижена, а обслужена точно так, як і дорослий клієнт. Відвідування дитячого салону краси має стати бажаною і приємною подією в житті дітей. Тому, ми створили всі умови, щоб Ваші дітки полюбили стригтися у нас.

У нас завжди весело малюкам

Під час відвідування дитячої перукарні «Сімпа» дітки можуть сидіти на Сімпатичному кріслі-машинці, насолоджуватися улюбленими мультиками на сучасному телевізорі, грати новими Сімпатичними іграшками, розмальовувати веселі розмальовки в затишному куточку.

Зростайте разом з нами

Наші майстри мають великий досвід роботи з дітьми, навіть з самими маленькими. Ми стрижемо діток, починаючи з самого раннього віку, буквально з півроку-року, і дуже раді, коли наші клієнти ростуть разом з нами.

Наші салони
Так ми працюємо
Наші досягнення
за 7 років
7
салонів у Києві

>30
висококваліфікованих
майстрів

>50 000
підстрижених дітей

>15 000
проколотих вушок




Корисні поради при першій стрижці маленьких дітей

Часто батькам буває складно зважитися розлучитися з безцінними милими кучериками Вашого малюка, так як після стрижки малюки відразу змінюються, стають дорослішими. Але це дуже захоплююча подія в житті кожної дитини, хоча зазвичай і більш запам'ятовується батькам. Щоб зробити першу стрижку менш травматичною і більш приємною, пропонуємо Вашій увазі деякі рекомендації для спокійної стрижки:

  1. Варто спланувати час так, щоб дитина була в гарному настрої - особливо шоб добре виспалася - не варто записуватися на стрижку в той час, коли у дитини зазвичай починається денний сон, інакше капризи гарантовані!
  2. Дитина не повинна бути голодною, втомленою або прихворівшою - якщо Ви відчуваєте, що у дитини починається нездужання, варто перенести свій візит на інший день.
  3. Якщо дитина боїться першої стрижки - рекомендуємо Вам прийти до нас в салон за кілька днів до Вашого запланованого візиту, щоб дитина могла ознайомитися з місцем і подивитися, як стрижуть інших діток.
  4. Маленькі дітки часто не люблять накриватися пеньюаром, тому пропонуємо Вам взяти з собою змінну футболочку, в якій малюк зможе підстригтися, а потім переодягнутися в чистий одяг.
  5. У будь-якому випадку, з кожним разом стрижка буде проходити все простіше і спокійніше, якщо перерви між стрижками невеликі і дитина не встигає забути, як проходить стрижка.
  6. Після першої стрижки обов'язково обговоріть з дитиною цю подію. Скажіть їй, що вона була молодцем, що після стрижки вона стала дуже гарною, а коли волоссячко відросте, вона прийде в перукарню знову і буде стригтися, кататися на машинці і дивитися мультфільми.
  7. Один із способів привчити дитину до стрижки - це показати їй, що мама і тато теж роблять це. При нагоді, візьміть дитину з собою на стрижку і покажіть, що Ви не боїтеся і любите цю процедуру.
  8. З найменшими дітьми варто приходити в першій половині дня, коли старші дітки знаходяться в школі.
  9. Для першої стрижки варто вибрати менш завантажений час, коли ми зможемо приділити Вам максимум уваги. Найбільш завантажені дні у нас - це вихідні до обіду, і будні дні після 17-00.
  10. Обов'язково запишіться на стрижку, щоб Вам не довелося чекати діток, які прийшли на свій час по запису (дивіться наші умови роботи, що стосуються запізнень).

Наші правила роботи

  1. Щоб уникнути непорозумінь, уточнюйте будь ласка вартість стрижки / послуги перед початком стрижки. Категорія стрижки (класична / модельна) встановлюється майстром кожен раз в індивідуальномупорядку виходячи з того, яку стрижку ви замовляєте - шапочка, паж, ірокез, подовжену потилицю, а також коротка класична стрижка, але без використання машинки, а «повністю ножицями», класифікується як модельна стрижка. В цілому, ціна залежить від довжини волосся, їх об'єму та типу.
  2. Ціна на укладання, зачіски, плетіння встановлюється індивідуально в залежності від обсягу робіт, типу зачіски, довжини і густоти волосся і т.д.
  3. Переконайтеся в тому, що майстер правильно зрозумів Вас - що саме і як потрібно підстригти дитини, наскільки коротко можна прибрати довжину і т.д. - перед початком стрижки.
  4. Батьки / супроводжуючі повинні знаходитися біля дитини протягом всієї стрижки, інакше претензії з приводу стрижки не прийматимуться, а зміна стрижки буде оплачуватися додатково.
  5. Ми хочемо, щоб Ви залишилися задоволені нашою роботою, тому прохання - уважно роздивіться, чи подобається Вам, як підстрижена Ваша дитина. Не поспішайте йти з перукарні, якщо Ви не до кінця задоволені нашою роботою і у Вас є зауваження з приводу стрижки. Ми із задоволенням їх виправимо на місці, в той же день.
  6. Скарги з приводу якості стрижки після того, як ви покинули салон, будуть розглядатися директором індивідуально, для цього Вам потрібно буде ще раз приїхати до нас в заздалегідь узгоджений час.
  7. Ваші пропозиції та побажання з приводу нашого сервісу вітаються! Ви можете залишити Ваші коментарі на нашому сайті в розділі Відгуки, заповнити анкету в перукарні, відправити на e-mail: simpa.kiev@gmail.com, а також особисто передати їх директору за телефоном +38 (093) 051-48-64.

Порядок ведення запису і правила, що стосуються запізнень

З метою забезпечення якості наших послуг важливо, щоб батьки розуміли, яким чином ми використовуємо час для запису. На стрижку кожної дитини відведено приблизно півгодини. Ми цінуємо ваш час і як батьків, і як клієнта, і прикладаємо всі наші зусилля, щоб не вибиватися з графіка, а навпаки, намагаємося випереджати його.

Будь ласка, якщо Ви спізнюєтеся на призначений час, передзвоніть і попередьте нас про затримку, щоб ми могли скоординувати свій графік: дочекатися Вас, якщо Ви спізнюєтеся не більш, ніж на 10 хвилин, або перенести Ваш запис на інший зручний для Вас час. При запізненні більше, ніж на 10 хвилин без попередження, ми маємо право скасувати Ваш запис і взяти іншого клієнта. При запізненні більше ніж на 15 хвилин майстер має право відмовити Вам у надання послуги, навіть якщо зараз немає клієнтів, так як ми можемо не встигнути підстригти Вашу дитину до наступного запису. В такому випадку, у Вас є можливість перенести запис на найближчий вільний час, за погодженням з адміністратором, або чекати вільного часу як клієнти, які прийшли «без запису».

Принцип нашої роботи такий - пріоритетно обслуговуються дітки по запису, а також, по можливості, ми намагаємося брати клієнтів «без запису», якщо є вільний час або якщо майстер випереджає свій графік, а також, якщо клієнти по запису не прийшли в призначений час, і спізнюються більше, ніж на 10 хвилин.

Прийміть будь ласка до уваги, що при щільному запису, особливо в вихідні дні, можливі невеликі затримки з нашого боку. Якщо Ви записані і прийшли вчасно,але майстер ще зайнятий з іншою дитиною, то ми приносимо вам свої вибачення і просимо почекати, зазвичай це займає не більше 10 хвилин. Просимо Вас поставитися до такої ситуації з розумінням, адже ми працюємо з самими маленькими дітками, і іноді для стрижки потрібно трохи більше часу.

Ми завжди докладаємо максимум зусиль, щоб відповідати вашим очікуванням, і сподіваємося на нашу плідну співпрацю в подальшому.